Minnen

Har varit dåligt med inlägg nu ett tag för jag har inte fiskat någonting tyvärr. Tänkte bara meddela all trogna fans att jag lever! Haha skoja bara.
Ska försöka pallra mig ut här någon dag, är verkligen dags nu. Längtar efter Lak fiske faktiskt!! Helt sjukt mycket också, för det blev det ju inget av med i år, med tanke på att isen inte behagade komma. Uchs, så i December när det är dags igen då har det allså gått 2 år sedan jag fiskade Lake sist !!!!!! Är ju helt sjukt!
Fick en lake för några år sedan som vägde precis över 4 kg, och jag läste i fen fisketidning att den varit värd "silvermedalj". Och det hade jag ju ingen aning om så det skickade jag ju inte in. Inte för att jag vet vad man får för "pris".

Pappa fick en gädda för ett antal vintrar sedan när han pimplade efter Sik. Gäddan högg på den lilla kroken under blänket. Han kämpade och kämpade och tillsist fick han upp en på ca 11 kg. Bra gjort med tanke på att linan var så tunn så det var tvungen att vara försiktig.

Fick inte lite fiske prat i detta inlägg i alla fall!

Får ni nån fisk där ute??

Kommentarer
Postat av: Tomas (team t.o.p.p)

Du får hänga med o fiska lake i skagern!!!!!! (om det blir is)Det är riktigt kul o stora får man med.Annars lugnt på laxfisket men ska nog iväg imorron o fiska gädda!!!!!

2008-04-30 @ 14:22:32
URL: http://teamtopp.blogspot.com
Postat av: TIM TRUTTA

hehe Linda du e en go tjej du (skönt inlägg)
Blev inget fiske för mig heller i veckan (vindarna)Men jag SKALL ut Mån--Tis och då blir det nog Brommö så om ni e ute så ropa gärna ;)
Trevlig Valborg på er ///Tim

2008-04-30 @ 15:26:44
Postat av: thomas

tjena!kikar in o önskar en trevlig valborg.

2008-04-30 @ 18:48:05
Postat av: glamgirl

Tjena Paris Hilton Linda!!!
Jag har kännt Linda länge o det är såååå kuuul att hon är så härlig o go.Man kan inte tro vilken glam bondmora hon är när hon kommer på stan med sitt BlingBling o rosa som favvo färg.En riktig Puma som ser ut som hon har livvakt o aldrig behöver lyfta ett finger. Så är hon en riktig skogs mulle. Känner kantarell doft på mils avstånd. Så kan hon ringa mig en tidig tidig morgon, då sitter hon ute själv i all sin ro i Vänern o fiskar,så typiskt henne. puss på dig.

2008-05-01 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0