2008-04-15 ; Vårdag

Pappa och jag tog en tur, åkte ut vi halv 12 och åkte hem vid halv 5. Hade inte tid att köra längre. Solen sken och det var riktigt varmt. Hade tyvärr inte ett hugg på hela dan. Såg dock 2 andra båtar iaf som fick upp  varsin.
I stort sett alla båtar låg runt olyckan fast en bra bit ut i sjön Det va nog runt 20 stycken ute. En himla massa mysko nät fanns också.

Själv drog vi ända ner till Lakholmen och sen tillbaka. Men som sagt inget hugg. skall nu ägna resten av kvällen och veckan åt min himla C-uppsats som aldrig behagar blir korrekt!!! Fan om man kunde försörja sig på att fiska, det vore nått det!

Har även provat ett nytt hemligt "vapen" i dag. Dock ingen vidare krut i det än :D Men jag känner på mig att det ska gå.


Kommentarer
Postat av: TIM TRUTTA

Surt men snart så sitter dom där :)
Länkar er sida på en gång (hälsa Janne F-Fena) ///Tim

2008-04-15 @ 18:48:00
Postat av: Fredrik

Dom höga flaggorna fick fisk iaf =)*ler*
Såg er vid lakholmen...det va svårfiskat annars.
Ha d gott å skitfiske på er=)

2008-04-16 @ 21:03:16
URL: http://www.teamseek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0