Båttvätt :)

Har varit duktig och tvättat utsidan på båten i dag i stormen :)
(gjorde insidan förra veckan, och fy fan det va ingen fin syn innan vill jag lova)
vi har lagat lite småskador också, och nu är det bara lite bottenfärg som saknas och även lite polering kanske.
Ska fiska gädda på Söndag troligen och då får sig Ölmeviken ett litet besök.
Efter det så parkerar vi båten vid bryggan för första gången i år. Och där kommer den ligga tills i höst.

Tänkte bara ägna ett ord åt min älskade katt Lina som kommer att somna in nu i kväll. Hon blev 19 år och jag kan inte säga annat än att jag kommer att sakna dig!

image37

Kommentarer
Postat av: TIM TRUTTA

mitt djupaste deltagande vid katt begravningen -inge roligt :( Må bäst Tim

2008-04-17 @ 20:07:16
Postat av: Linus

Alla kommer sakna dig Lina, du var alltid så go och snäll...

2008-04-17 @ 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0