Sällskap med två fiskefi**or. Haha

Fiskade en sväng i dag, som vanligt så ska det ju blåsa nått kopiöst när vi är ute. Vi körde en bra bit och äntligen högg det på och min fisketorka var slut! Efter en fight så fick vi upp en gädda på 4,5 kg i båten. Känns skönt, för det har ju inte direkt varit fisketätt den senaste tiden :)
Fisken hade sårigt huvud och en trasig läpp efter tidigare äventyr. Jag tyckte han var värd att få simma vidare efter allt skit han verkat vara med om, så det fick han göra.
Pappa och Linus fick ingen fisk. Och det var lite kul faktiskt, med tanke på att jag var den som fick fina namnet förra gången!

Ser visst ganska grinig ut men det är jag ej. Blåser dock i min ögon en hel del!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Lång och slank... Ser lite härjad ut gör den allt! Men fint att slippa det beryktade "f-namnet"

2008-06-15 @ 22:34:09
URL: http://promisedland.blogg.se/
Postat av: TIM TRUTTA

Hallå inget fiske eller ??? kör Vättern och röding super härligt ///Må bäst Tim

Postat av: Henrick

en vacker tjej som tycker om att fiska, det är trickfilmat! =) haha.

Har du precis som jag känt av dilemmat att man är ute o fiskar så ofta så man undrar hur man skall kunna träffa ngn romans...?.. de finns inte direkt i skogen eller vid sjöarna. :)

2008-06-30 @ 20:56:51
Postat av: jimmy

hej!

fin gädda det där du..

ni lr du kör inget på vättern nu i vinter?

skulle bara önska forsatt skit fiske :P

mvh jimmy i team vadstena

2008-12-15 @ 18:32:30
URL: http://teamvadstenatrolling.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0