Pappa fixar till siffrorna (tyvärr) 22-19 Linda

Dagen blogginlägg kommer väl handla om pappa antar jag. Han drog 10 stycken och jag fick bara 1 stackare. Innan jag ens hade fått i mina grejer hade han fått 2. Man ska ha tur med hål, och det hade han, med tanke på att han drog alla i ett hål och jag sitter 1 dm ifrån och känner knappt nått.  Fast det kanske var bra att han fick många, så det blir lite tävling att snacka om!

Va inte lika kallt i dag, 14 minus cirkus.
I år går fisket grymt bra om man jämför med tidigare år. Detta är på sätt och vis tråkigt, om man nu kan säga det. För vi har ingen att ge bort fisken till. Och dra upp en massa fisk som inte kommer till nytta känns ju inte heller bra. Så antingen får vi sluta ficka tidigt i år, eller så måste vi hitta folk som är sugen på en stuvad lakstjärt! NÅN??

På väg ned till fisket träffade vi tysken som varit nere och försökt, han hade inte fått nått. Vi frågade Herbert om han vill ha Lake om vi får. Han skrattade och sa "Hur mycket du vill" (han trodde nog inte vi skulle få nått) Han blev paff vill jag lova när vi kommer hem med ca 14 kg lake till honom!

11 dagar til EXAMEN!!!!!


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0