Vart tog näsan vägen!? 21-9 Linda

I dag var det nästan på tok för kallt att fiska, min näsa frös till obefintlighet. Jag vet inte om det är vansinnet eller fiskeintresset som tar en ut när det är mellan 18- 21,5 minus?! Känns iofs som att gränsen mellan dessa är hårfin ibland! Med tanke på att 16 ekipage körde Jullaxen i dag. Så kan man ju fundera. Huvaligen! GRATTIS Team Sportfiske Akademin till segern!

Vi fiskade i Bobacksviken i dag igen. Det var jag, pappa och (anonyma) morbror Håkan. Alla 3 kammade hem 5 stycken var. 7 stycken var riktigt fina bitar!
När jag kom hem med en av dem var det några som var väldigt sugna, katterna! de satt och höll stenkoll på mig när jag rensade och kokade. Så nu ska jag nog gå och ge dem en smakbit!

          

Kommentarer
Postat av: testa

Testa att fiska lake mitt på dan och kikmeta dom.

fick massor en vinter.

2009-01-05 @ 15:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0