2008-04-11

Vi startade kl halv 8 ca. Drog ned mot Kilsudde och fick där ett litet hugg på en nya Tomicen som vi fått från Team Fettfena. Fisken satt inte kvar tyvärr. Efter det så hände det inte så mycket, vi drog upp mot Olyckan där Fettfena fått en på 7,8 kg. I slutet av dan så högg det äntligen på en för oss! Det va vi värda. En 4,2 kg Lax. 5 meter ned på djupriggen. Tog på en Blå Yo-Zouri. efter det va vi tvungen att bege oss hemåt för andra plikter kallade. Synd det kanske, för Janne Fettfena ringde och sa att de fått ytterliggare 2 till, och han sa att det verkade som om de började komma igång, hoppas ni fick fler.

Vädret var helt underbart. Håller förresten på att provar ett TOPPHEMLIGT bete!! Kan tyvärr inte säga vad det är för då blir jag nog bannlyst från fiskvärden :D Betet funkade inte i dag, dock va halva borta när jag drog upp, så någon liten fisk har varit intresserad iaf! Ska prova fler gånger för jag har en känsla för detta magiska bete!!

image32

image33

Kommentarer
Postat av: Sören

Vad kör ni med för båt ?

2008-04-13 @ 12:25:28
Postat av: Ronnie

Hallå där.
Skön blogg måste ja säga. Har länkat er till min blogg om det går bra..

2008-04-14 @ 21:02:17
URL: http://http://ronniesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0