Nya toppskallar!

Har fått toppskallarna jag beställde från Team T.o.p.p. de var riktigt fina och jag hoppas de kommer i vattnet på fredag. Beställde 2 st men det va 3 paketet, det är snälla grabbar det! :D Fick med en extra som heter melon. De tyckte färgen på den passade vårat team bra.
Är sjukt sugen på att fiska Blue Marlin. Min dröm verkligen .Följer med spänning Team Api gängets äventyr! ska bara vinna på lotto först och sen drar jag!
skulle vilja ha en rosa trollinbåt också, men man kan ju inte får allt :D


Kommentarer
Postat av: Fredrik/Team Forsa

Tjena Rosa-teamet... Länkar er hos mig om det går bra... Ha det gott å fortsatt sketfiske på er... F

2008-04-09 @ 18:09:27
URL: http://teamforsa.blogspot.com
Postat av: Magnus

Blue Marlin vore så himla kul ja!! Man har nog att göra om man lyckas lura på en sån...

2008-06-11 @ 10:35:29
URL: http://promisedland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0