Dan efter doppardan

Eftersom det inte skulle finnas tid för Lakfiske för min tid i dag på eftermiddagen (pga tvättid) så tog jag och Linus en sväng på förmiddagen i stället. Inte för att jag har fiskat Lake denna tid på dygnet nån gång innan, men det måste ju funka det med tycker jag. Vi åkte ner och satt ett par timmar. Solen sken och det var riktigt skönt ute! Kände dock ingen fisk.  Va ju tvungen att titta till pappas "plumshål" också. Han hade varit där tidigare på morgonen och hämtat hem utrustningen som satt fastfrusen sedan igår! Han hade även lagt dit en tallruska så inte fler skulle trilla i där, innan isen frusit till mer.Pappa fiskade en sväng på kvällen och han hade bara ett "känn".
Hoppas verkligen att isen ligger kvar hela Januari ut!!!
Har fått värmesulor i julklapp! Med hjälp av 4 AA batterier i en dosa som man fäster på stöveln så blir sulan varm i tån Så skönt!


Kommentarer
Postat av: TIM TRUTTA

Ser fint ut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0