Går det segt för Team Rosa?

Svaret får väl vara ja på den frågan. Har gått lite segt nu ett tag. Har väl iofs fått nån fin bit då och då, men är man läser om de som får 16 på en dag så börjar man ju undra vad man gör för fel?! Men som vi fiskare vet så går det ju upp och ner. Hoppas att turen vänder snart.

Vi var ju ute i dag, Jag, pappa och Linus. Det va bra kallt i morse, så vi väntade till klockan var 10 och sjösatte då i baggerud. Det var då ca 5- i luften och ingen direkt vind att prata på. Hade lite problem med kylanordningen på motorn som hade frusit, men det löste sig efter si så där 15 minuter. Vi drog en sväng ner till killsudde och sedan tillbaka. Inte ett hugg på hela dan. Det enda vi fick var kalla händer och fötter och en igenisad båt, och det känns ju som det kan kvitta när man redan är förkyld. Tur att solen sken, annars hade vi nog frusit ihjäl!                             

Pratade med några andra och det verkade ha gått trögt för de också.


Kommentarer
Postat av: arthur atterlöf

HEJ! Synd att ni gick bom i dag. Jätterolgt att du har börjat blogga. Alltid roligt med rapporter från fisket!
Håller med dig, idag var det verkligen svinkallt. Allt som kunde frysa i båten gjorde det, inklusive besättningen! :O)

Arthur/ Team Fettfena

2008-03-23 @ 19:31:36
Postat av: Micke Risberg

Hej, jag var också i Baggerud i dag.
Fick 2 st fett fenor och en som släppte när jag skulle håva den.

Gillar bildvisningen du har på sidan.
Skulle bli mycket glad om du kunde tala om hur jag får till något liknade.
Vet ej om du sett att jag har ett Storfiske register på min sida, http://abu-trolling.se/
Har bilder på dom flesta fiskarna som jag hoppas kunna lägga upp på ett liknade sått som du har.
Hör av dig
/Micke

2008-03-23 @ 21:46:12
URL: http://abu-trolling.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0